Wednesday, February 2, 2011

tringat crita lama

ohh, knp la bole tringat.
i'm soo pissed !

thnks khairina for listening to me and my problems. can't believe i'm saying this, but love you lah adik ! :D

then, ada jgk memory yg buat aku ktawa sorang2. khairina pndg smacam je bila nmpk aku ktawa sorang2. hahaha.

skrg ni, aku miss happy part dlm memory lama :)
kalau bole nak pgi time tu balik. tp xskrg xbole la kann.

antara memory lama yg buat aku ktawa sorang2 :

-kwn2 punya jokes

-bbq dkt rumah pakcik.

-gurau dgn kawan2 aku.

-gaduh dgn sab *it was a stupid fight* funny. lps tu kitorang baik balik. alhamdullillah~

-masa 3aktif hari2 lepak dgn aisya. then tiap2 minggu mesti stybck blaja sejarah. kitorang dua org dgn makcik pakcik kantin je yg ada masa tu. baca buku sejarah kuat2 :D

-masa 4 amanah, slalu karaoke dgn wan,dylla,afiqah, farah :)

-thn lepas stybck dgn najmie n baim. sumpah penat lyn diorang. then tringat balik kitorang main teka teki. hahaha

- tringat masa geng aku, FIRRRSSTT masuk klab kh. masa tu xde siapa nak msk klab kh. n i miss all the fun we had. :(

-then tiba tringat, masa dkt ampang. KUNSA GIRLS :D miss ruben lah !

-syazana pgi rumah aku masa last day aku dkt ampang. n mandi POOL ! :DDDDD

now, things aren't the same.
semua dah lain.
semua yg aku crita dkt atas, dah xsama.
yg rapat, dah xrapat.
yg kita slalu jumpa, skrg da 4 thn xjumpa.
kelab kh dah FAMOUS. tp geng aku rmi yg dah klua klab kh.


it's been a while since i hear the same jokes from the same friend.
aku dah xmain teka teki dgn bdk dua ekor tu.
xlepak hari2 n stybck tiap2 minggu
xjadi KUNSA GIRLS daah. haha :')
lama xjumpa syaz.
lama pergi rumah pakcik n bbq.

the only thing that left for me are great memories.
and now, i need to find some new beautiful memories to put in my mind
FOREVER :)

No comments:

Post a Comment