Thursday, February 10, 2011

sumpah rasa mcm nak nangis !

sumpah touching gila. td marah2, lps tu touching habis. rasa nak nangis je.

cikgu, knp cikgu bt kitorang cmni. sdih~
mmg salah kitorang pn, tp dah xsempat nak bt mcm mana kn
saya tido 4 jam je stiap malam sbb nak kena bt hwk.
tu pun kdg sempat siapkn mana nak kena hantar esknya je
ptg kadang saya kena stybck. minggu ni slasa rabu saya stybck.
sbb tu xsempat nak siapkn hwk.

mmg la salah kitorang. tp saya n the gang BERUSAHA gila2 kot nak siapkn n hanta hari tu jgk~
saya jalan sana sini nak jumpa cikgu lah, beli fail lah *walaupun kaki sakit yg amat. jalan jgk. muka control je. padahal dalam mcm nak mati*
takkan salah skali kena mcm bt salah bribu kali kot. kesian laa dkt kitorang.
bkn kitorang sengaja xnak bt kerja.
tp kitorang manusia. mana bole 24 hours bt kerja.
mesti ada rehat kan. . . :(

sory to dylla sbb bnyk gila mnyusahkn kau, heret kau sana sini. sorry tau tau !

sory to cikgu, saya betul2 xlarat nak bt kerja tu hari2 lps. n saya mmg da usaha gila nak hantar hari ni jgk, smpi saya bt kerja dkt kantin n biar mak saya tunggu dkt luar stngah jam.
tp lps tu masa nak hantar, cikgu la pulak dah xde. so . .

sorry

No comments:

Post a Comment