Monday, February 14, 2011

tok mak niihh--


gamba ni je yg ada muka tokmak. yg pakai telekung tulah tok mak kuu~ :D hee



don't pressure me TOK MAK !
kalau skrg single tak semestinya sampai bila2 single kann~
btw, i'm busy la this year nak ada boyfriend2 niiihh. haha

readers, mcm ni ceritanya.

hari tu blk batu pahat, jumpa TOK MAK TERSAYAANNGG :D lps tu, ddk la dkt dia n tngk tv.
skali dia tnye aku "iffa da ada kawan lelaki ?"
aku pun, "kawan tu ada laa. ramai :p"

then tok mak, " oh bukan laa, mksd tok mak. yg CINTA2 laah"
HAHAHA ! aku xcaya tok mak aku ckp mcm tu !

so aku pun gelak, then ckp "yg mcm tu skrg ni takde"

lps tu tok mak ckp apa tau, dia ckp " tau x, ni crita betul tok mak nak ckp. org yg da nak dkt 18 kalau takde pasangan lg. nti smpi besar susah nak cari pasangan" *mcm tu la ayt dia*

-mcm tulah cerita dia readers-

haa, nti pandai2 la aku nak cari partner aku. skrg keadaantak mengizinkan *CHEWAH !
why keadaan tak mengizinkan ?
1. my dad is overly protective.
2.SPM lah

lepas spm kita crita naa :)





No comments:

Post a Comment