Friday, February 4, 2011

aaaa, beaches :D

bestnyaa dpt pergi beach. saya mmg peminat beach, awak tau ? xtau xpelaa :p hahahaha

oh yea, hari tu ada org tnye, "sejak bila kau guna awak saya awak saya nih ?"
the answer to that question, readers, sejak nak gedik :) bila gedik tlebih sikit je aku guna awak saya tuu.

*skrg nak gedik lah. kalau xlarat nak baca. minta maaf bnyk2 n xpyh lah baca kay. trima kasih :)*
okay crita psl beach.

saya SYOR kan, pgi la pantai timur. CANTIK !
cuti haritu kitorang pgi swiss garden, kuantan. beach dia masa air surut cm pelik sikit.
xtau knp, tp weird feeling, beach tu bt kita rasa mcm dkt korea.
alaa, mcm beach dlm crita 'stairway to heaven' tuu.

aku bkn pernah pgi korea punn, tp beach dkt swiss garden ni mcm dlm crita tu la. :D hehe

aa, nak pergi lagi skali ! :D

No comments:

Post a Comment