Saturday, January 15, 2011

SUPRISEEE !

HAPPY BELATED BIRTHDAY DIYANA !

suprise birthday party ni la yg aku excited dari hari tu tuuhh~ :D

aa,best. gelak je mmanjang. but ada jgk yg mnangis.. SYAZA NANGIS ! hahahahahhaha
sbb dia terpecahkan cawan. dia tkejut la kot smpi mnangis.
haha, alahai syazaa~
mak diyana siap ckp "ala, bkn acik mrh punnn" "rlax aa bro !" *okay acik xckp yg rlax aa bro tu,aku yg tambah :p*

then, diyana pun lg sorang, bila tanya "ada rasa bau-bau x psl party ni?"
dia jawab, "rasa pelik je sbb aisya dgn ierah xnak ikut pgi giant"
tau x, BERAPA KALI DIA ULANG BENDA YG SAMA. ada la dlm 4-5 kali jgk kott.

next, psl makanan. heeee :D sodap. tp sbb tong kecik, dpt makan sikit je dah kenyang :(
acik smpi tanya aku dkt dapur "kenapa xnak tambah~"
aku pun, "kenyang, makan bnyk sgt" *padahal xla bnyk mana.* tp serious kenyang. bg aku dah bnyk tu.
menu : nasi ayam, goreng pisang, kek ada DUA, nugget.
paling sedap nasi ayam la 4 sure kann. ada diantara kitorang yg tambah smpi 3 kali. haha

then balikk, xde apa sngt nak crita.
tp to mama : sory asyik btukar2 location suro ambik :P

-habis- :)

No comments:

Post a Comment