Sunday, January 30, 2011

bagan lalang lagi ! :D

*yeaa, skrg post aku semua crita x best. iknowiknow :/ xde mood la skrg*

okay so crita bagan lalang now :)
bagan lalang tu ada beach, ada resort yg cantikk bg sesiapa yg masih belum tau :D

so kitorang satu family *except for muffin* tidur dkt resort dkt bagan lalang tu. dkt golden palm tree sea villas. apa kata awak google golden palm tree sea villas tu tngk gamba dia dr atas. SUMPAH CANTIK !

masa baru sampai ada la adegan2 yg mmalukan. biasalaa kalau izhani ada, adegan seperti ini mesti ada ye tak. haha.

ADEGAN MEMALUKAN :

okay, aku tidur otw nak pgi bagan lalang tu. da sampai dkt entrance, family aku yg TERSAYANG nih xkejut ! aku tjaga sbb dgr org bkk pintu. terus kalam kabut pakai kasut sume.! then maybe baru bngn trus guna otak. otak ni tiba2 jam.

dah keluar dari kereta. tiba2 badan aku jam. trus jatuh. ala-ala mcm org pitam gitu. tp sedar, just badan xbole nak gerak. haihh, yg MEMALUKAN. saya jatuh dpn org ramai awak.

semua org nampak. sampai ada akak cina yg kerja dkt situ, dtg dekat aku then tanya "are you okay ?"

yg family aku yg PALING AKU SAYANG ni, dah la xkejut. bila aku mcm tu, diorang gelak. WHAT THE . . !

haihh, xpsl2 mnanggung malu sorang2. xde org nak share ke tolong ke. sedih tauu takk !

ma,pa, khairina, nureen. takpe eh takpe, mmg aku suka korang gelak2. takpeeeeeeee

-crita lain pulak-

so, aku ingatkan ni vacation family je. rupanyaaaaaaaa, biasala papa. once a workaholic, always a workaholic. dia bwk kawan kerja dia dtg. --

haiihh, xpela. malas nak crita lah. papa baca, FAHAM2 jelah :)

-xmoh crita yg bt org moody. ni crita psl ikan bakar pulak-

ya allah, sodaaappp :) tp yg dulu kitorang dtg punya kedai lagii sodaapp ! :D
sorry wak lan :P

ikan dia fresh kot. sbb diorang lps pancing, trus jual dkt pasar bdekatan then malam bole guna dah ikan tu.

ada jugak org camping tepi pantai. huisy, malam sangat sejuk. bestbest :D

-end of story-


No comments:

Post a Comment