Thursday, January 13, 2011

bangun lambat punya pasal

i'm excited i tell you ! hehe.
xbole crita lagi sbb apa.. nti la crita ehh. :D hee

okay so crita hari ni.
xde apa2 puunn~ busy, bnyk kerja. pagi tadi BANGUN LAMBAT !
set jam ingat nak bangun pukul 4, sbb nak buat homework. lps tu xsedar-- even masa aku tutup alarm pun aku xsedar bila. daahh kalam kabut siap2, dgn buku mrata2, xsusun buku lagi. x gosok baju lagi.. mmg kalam kabut la kn. tngh panic pulak tu sbb bngn lmbt.

dtg skola as usual laa~ izhani mmg selalu LAMBAT !
datang2, diorang suruh bratur ikut unit uniform. TIBA2-- slalu bukan bratur ikut kelas dulu ke?
cikgu pungg, xSABO2~ saya dah la tngh blur bngn2 trus blari2 bsiap. tiba2 suruh cari barisan unit unform. dgn mata tkebil2, aku pun cari laa org2 yg aku kenal.. jumpa la aimy. then jumpa lg org2 lain.

dugaan bersambung..~

cikgu lambat panggil nama saya dgn mimi kenapa ? orang lain dah masuk, kitorang dgn bbrapa plajar lain yg mngalami dugaan yg sama je tcongok tnggu nama kitorang dpanggil dkt luar. ksian kitorang tau takk :'(

trasa mcm org yg dibuang. hahahaha

dah habis meeting *cheh "meeting" ! * :P aku pun cpt2 naik atas, nak siapkan homework yg xsiap sbb bngn lambat tuh.

-end of story :)-

p/s : eh budak2 JUNIOR !*bajet senior la ni kan* *dengan muka kerek nak mati* apsal korang nak sangat masuk PBSM hah ? tngk skrg, sebab ramai sgt, rules pun da ketat. kesian dkt kitorang semua~ tpaksa menahan rules2 yg diberi--


No comments:

Post a Comment