Thursday, March 10, 2011

MALUUUU~

lama tak update kan kan. this week exam, so mmg busy gila2. tidur pun cm tak tentu, kadang tidur petang tp bngn malam, kadang tak tidur petang lngsg, tp malam tidur awal.
mmg main ikut suka hati jelah tidur bila2 kan.


oh readers sorry2, tak nak dgr pasal xcukup tidur ehh. TER-cerita la pulak td :P
okay so cerita pasal malu.
biasalaa, mana ada izhani, di situ ada perkara yg memalukan happen :)
izhani biasalaaah~

1. tadi dapat gamba kelas, YA ALLAH malu gila tngk muka sendiri. mesti semua yg tngk gamba aku kutuk2 dekat belakang. haa MALU~ sedih tngk muka sendiri td. haha. dapat2 gamba terus jeling sikit then simpan. tak nak tngk pun. mmg mngada, tp serious. da la candid tak nmpk muka.

as i wrote on the blog before, i will post my class picture on my blog. i don't think i'll do it.
yelah kan, da kutuk gamba sendiri lps tu nak tunjuk2 org pulak gamba tu. takpelahh.



2. tadi masa balik sekolah pgi beli tembikai. rasa MELAYANG je duit aku, mcm tu je~ sbb apa ? SEBAB TAK SODAP. besor gedabak nak suruh aku makan. mmg tak lahh. then makan dpn arinna, hanna, siti tah mcm mana terpancut air tembikai dkt baju sendiri.

HOH ! BAPAK MALU ! yes bukan mak, tapi "BAPAK" punya malu. hahaha. terus lari cari tissue :P



3. yg third ni baru je happen. nad text aku tanya kisah silam. ya allah nad, kalau kau baca ni. benda tu DUA tahun lps kot. tak sangka org yg bukak cerita dkt kau tu ingt lg. aku sbnarnya mmg da lupa. kau ingtkan aku balik psl tu.

malu gila bila teringat. nmpk sangat aku bodoh bangang masa tu.

tu dulu ehh. sekarang tak dah :)

No comments:

Post a Comment