Friday, December 10, 2010

malam, boring, sorang2, MENGARUT LAA..apa lg :)

RANDOM THINGS I WANT TO SAY :-

NO.1 :

sab bole ltk nama safiyahanan dkt blog dia.

aku pn nak letak anna kaisara lah.
TO khairina n readers : aku COP nama tu ! :)

NO.2 :

saya x cantik, saya unik. hahahaha, suka ayt tu. mmg ssuai la dgn aku kn :D

NO.3 :

best laa google nama sdiri.. readers, try lah :DD

NO.4 :

bila aku nak start exercise~ BILA ??
haaaa, nak exercise. tp MALAS !

NO.5 :

padan muka kau kne delete. lain kali, jgn CHEAP sgt lah eh. aku x sukaa.

NO.6 :

izhani msk steak~ huhu. nak bangga. siap ada gravy apa sume.. terer la jgkkn.
aku rajin sgt pn sbb da xde keje. n tpaksa msk sbb mama xde :(
so mmg ddk rumah dgn khairina je. yg lain tadak !

NO.7 :

kau mmg. aku txt xde kredit pulak --

NO.8 :

hotlink bangang. mahal aku kne byr tauu x ?!

NO.9 :

budin, game tu yg bengong ! hahaha





No comments:

Post a Comment