Thursday, December 9, 2010

JAMUAN KELAS 2010 :D


ksian nad n farah kne tnggu lama dkt pizza. ye aa korang suro aku dtg pkl2..kn aku da dtg pkl 2 (lbih sikit) :P sorry ! saya mmg bsiap lmbt :)

okay so ktorang mkn pizza, kfc, n mushroom soup yg kne msk sdiri-- izhani la yg kne mskkn.
then kne tnggu rmi2 dtg bru bole mkn.
diorang lmbt sgt ! aku dgn farah da bkk2 kotak pizza tu. ambik bauu~ *ksian x ? :(
da mkn2, borak2, gossip2, ambik2 gamba..
da knyang. da buncit. skali pakcik amir bt suprise pulakkn`~

dtg tekan la doorbell tu ke ketuk dlu ke..ni tak ! main bkk pintu.
aku yg tngh baring dkt sofa tkejut tau x !
da la pki putih, janggut pnjg. sume da tkejut. ingt nak kne tngkp basah td. HAHAHAHAH !

pakcik amir msk bilik je, amir suro ktorang ddk dlm bilik adik dia dlu.
masa tu mmg sume bising ah ! "sape tu ? jais ke ?"
haha. sume sebok ingt nak kne tngkp basah. bengong-- dgn aku2 skali bengong :P

haihh, sumpah klaka !
da la lama kne ddk dlm bilik adik amir.. da bosan gle dah.
stelah lama tnggu pnye tnggu, amir ke acap. ntah ! jerit dr bwh "da bole turun !"
bru la rse lega. hahaha.

then ktorang lepak taman, tnggu mak aku.
hanta diorang pgi pizza hut.
sorry korang~ udah mlm. dan dan, mls nak mintak mak aku tlg hanta kn.



No comments:

Post a Comment