Tuesday, October 5, 2010

RUMAH NITA- bbq :)

smlm pgi bbq rumah nita, best tp x puas :(
3 jam, tp xrse mcm 3 jam.

mak aku pn join, sbb dia kata nak blk payah..
baik dia tnggu je ktorang :)

plg mncabar bila aku, raja nak pgi rumah zuraidi la,
nak ambik teyha sume..
bole pulak zuraidi x ingt alamat sdiri !
haisyy~

raja cll dia smpi habis kredit !!
apa laa, cmne bole x ingt alamat sdiri~

then da jumpe, pgi la rumah nita.
BAPAK JAUH GLE !
jauhjauhhhhh sgt~

n yg interesting, da msk kawasan kmpg tu, ada pasar..
pasar dia jual bnda2 yg lain !
mcm sosej bsar..
aku rse diorang bt sdiri sosej tu..

da smpi rumah nita, rumah dia pnye laa GEDABAK !
klu da bt garden lg lawa.
tp x bt lg pun, dah lawa. haha

mak dia pun msk sedap gle~
teyha mkn bnyk sgt..

najmie pn ada.
dia yg dtg plg awal..
haha, da dtg awal, asyik txt aku, "kau kat mne"
btw, SORY YEH NAJMIE, SBB DTG LMBT :P
jgn mrh aku, mrh zuraidi sbb x ingt alamat rumah :D
sorysory~

mse balik, dlm kreta, suka aku dgr diorang bcerita..
siap ada sound effect lg~

n SERIOUS aku x pnah tngk zuraidi seGILA smlm~
tgelak2 aku tngk dia mnari, bt sound effect sume smlm..


No comments:

Post a Comment