Tuesday, October 5, 2010

jepun,malaysia,jepun :)

smlm jepun dtg skola.
n aku slh seorang participant..
partner jpun aku okay laa~
x pndi sgt ckp bhsa inggeris, so aku try ckp slow2 dgn dia..

bila dia x bole nak jwb apa yg aku tnye dlm bhsa inggeris,
dia ckp bhsa jpun dgn aku ..haha. tp bole la jgk fhm
sbb dia bt bhsa isyarat :D

nama dia : YAMADA CHIHARU

mse 1st skali dia dtg, dia tngk aku partner dia,
1st skali bkn nak ckp hello, but ckp "WAA, CUTE CUTE"
hahahhaha
kembang kjap, kne puji :p

aku pn sengih jelaa..
lps tu try nak borak dgn dia..
tp sbb dia x pndi sgt nak ckp bhsa jpun, aku borak skt jelaa :)

lps tu dia asyik ulang bnda yg sama, "MALAYSIA HOT, WAA VERY HOT "
haha, nasib baik aku bwk kipas
aku pn panas gak mse tu.
so ktorang share la kipas.~

then msk bilik bhsa, bt bnyk aktiviti,
bru ktorang skt2 bole bond with each other.

n YAMADA CHIHARU thnks 4 the gift :D
it's so cute, n i like it ^^

No comments:

Post a Comment