Thursday, September 15, 2011

:(

assalamualaikum :D
lama tak update blog.

recently, mcm2 jadi.
so long story short,
1. laptop rosak

laptop ni mmg dah lama, dah usang dah pun. hadiah masa upsr.
bila bukak je, 10 min later dia shut down sendiri--
so, setelah sekian lama tak on laptop saya ni, hari ni saya try la on balik.
tiba2 je okay. tah asal.
dia tau kot tuan dia marah kat dia :P
hope for the time being, dia okay jelah.
MENDERITA den takda laptop.
mama asyik main game kat laptop dia, mmg tak dapat la nak on lama2 kan.
selalu online pun dlm phone.
wish birthday orang dalam phone.
semua dlm phone.
:(

2. spm trial

so far, yg tak okay sejarah dengan addmath.
yg lain rasa mcm okay.
tapi bila cikgu kuhanis ckp psl markah hari tu terus runtuh semangat.
bayangkan, karangan hari tu punyaa lah letak peribahasa bagai.
tiba2 cikgu anggar, mybe dpt C je.
-___-
ada satu kelas tu, cikgu anggar diorang paling2 dapat D je.
fuhh, mana tak runtuh semangat bro.
i've tried my hardest anyway.
dah takda rezeki, nak buat mcm mana.
*ayat org frust*
haha

3. SUSAHNYA NAK KELUAR !

GOD ! bilaa lah aku nak dapat kereta ni ?
dapat lesen, habis spm.
semua tak boleh. sbb apa ? sbb mama taknak drive.
so yg mana2 kawan izhanifarhana yg baca ni.
sorry, bukan taknak lepak dgn korang. masalahnya life aku ni dah ditakdirkan mcm ni.
so faham jelaa k :/
aku pun tak boleh nak buat apa.
nak lawan sangat, tu mak aku jugak.
i don't want to fight or hurt my mum just to get what i want.
sorry :(

4. explain

so is there anything else that you guys need me to explain ?
kalau ada then tanya jela k.
well kalau rasa aku banyak sangat bagi alasan, then that's it.
mmg tulah alasannya.
sumpah tak tipu.

kalau ada yg rasa annoyed izhanifarhana asyik post 'via blackberry'
tu sebab tu je alternative paling senang saya nak online.
via my phone

kalau rasa annoyed sbb izhanifarhana tak lepak tak hangout n asyik alasan mcm2
well, tulah alasannya.
because i can't go out. i'm rarely out.
my parents are protective and i'm not a rebel.
i'm sorry but i never will be a rebel.
cukuplah kenangan dulu2 masa zaman tak matang dulu.
siapa kawan lama saya, tau lah perangai saya mcm mana kan.

i post this because i thought i have to.
if i were those people out there, i would feel annoyed with someone like me.
so i'm sorry that i have to give soo many excuse.
and i'm sorry for being emo today.
haha

okay dah habiss. bye :)




No comments:

Post a Comment