Sunday, May 22, 2011

PLANNING THE FUTURE ! muahaha

best plan future dengan makcik chah ku :D

cerita pasal nak kerja apa. selalu kalau orang tanya izhani farhana ni dia nak jadi apa dah besar, jawapan dia senang je, "nak jadi orang berguna" :P

tu jelaa aku jawab. haha, habis nak jawab apaa~ betullah kan.

1 . CERITA AISHAH :

so petang ni kitorang borak, aishah kata nak ambik culinary, tapi mak dia tak bagi. :/
but best apa kan, jadi chef ada restoran, travel sana sini belajar cara masak n cari bahan.
kerja BESTTT !

sayang je mak dia tak bagi..

lastlast dia cakap, maybe lepas spm la baru dia fikir~

2. CERITA IZHANI/IFFA :

aku ni, sampai sekarang tak tau nak kerja apa. papa suruh ambik business, so maybe terus dekat situ jelaa.
tapi dia ada suruh jadi pilot jugak.

hmm, izhani jadi pilot ? kalau kapal terbang crash, semua mati mcm mana ?
ada dekat akhirat semua cari aku. TAKNAK AH !

aishah cakap, 'kalau aku pun aku taknak naik kalau kau bawak. aku nak kawin'
bengong betul, mcm aku bwk confirm mati je semua kan chah.
hahahaha ! :D

tapi sebab saya sukaa sgt math, kadang2 teringin jugak nak jadi lecturer math ke. best jugak ajar orang :) buat kita lagi pandai.

TAH, TAK TAU NAK KERJA APA ! biarlah. spm pun tak lepas lagi. spm lah dulu :)

tujelah cerita dia,
ada lagi sebenarnya, psl superman semua keluar.
tapi taknak la den cerita..
maluuu :PP



2 comments:

  1. I still dnt knw wht course should i take after spm! Nak chemistry but salery tak tinggi. My mum suruh ambil nursing, i dnt like it. Or hotel management but i dnt really understand wht does hotel management do. Izhaniiii. Im still lost though :'(

    ReplyDelete
  2. nursing ? better you ambik children's psychology je~ lagi best :D hee

    ReplyDelete