Sunday, September 26, 2010

raya di sekolah :D

BORINGGGG ~~ !

ada ke masa raya, dia bt raptai pulak --
bosan.
ada bdk2 mlayu kne blakon jd jepun..bak kata cg, JEPUN CELUP :D haha

so, d tngh2 panas, ktorang tpaksa beratur pnjg2, ikut proses raptai tu.
sabar jelaa, kuatkn iman :)
ierah pnye kipas suju mmg best.
rasa cm aircond..x tipu !

lps habis raptai, tawaf skola, ambik2 gamba *gamba x upload lg..
laptop aku bengong !!!!! :(

then pgi MCD, nasib ayh aku bg
THANK YOU PA !

n btw, korang2 yg tumpang kereta, sory laa sempit
ada ke ayh aku pgi bwk kreta dia~
mne laa muat..
SORRY EH~~~

shahzuan je best ddk dpn sorang2..ktorang 5 org ddk blakang bsempit :(

then dlm kreta, nak blk rumah,..
borak je dgn shahzuan x habis2

ayh aku dgn khairina diam je..
makes everything seems awkward
tp ktorang bt bodo jelaa
borak

tngh2 jln ada driver van ttido..
haha, tngh2 jalan bole tido..
sengal btul !

so, tu je laa, crita raya thun ni..
sangat2 bosan raya kat skola thn ni..
tp the details mmbuatkan crita jd interesting to remember..

mcm :

-org mlayu jd jpun
-curi2 tngkp gamba edward tie
-doodle dgn aisya n sab dkt bilik bhsa
-mse ambik gamba, aku dgn sab asyik bt pose yg sama.haha
-1st time ayh aku let aku klua dgn kwn2 aku :)
-sab bt lawak
-yasser tunjuk cara nak boxing cm kangaroo (xtau korang ingt ke tak)
-bsempit dlm kreta
-ain ambik fries pnjg, fries tu pnjg sgt2, smpi bole cicah dua bekas sos tu :D
-borak dgn shahzuan x habis2

No comments:

Post a Comment