Saturday, August 7, 2010

B.I.R.T.H.D.A.Y ..A.I.S.H.A.H...^^

haha ktorang bt suprise bday party utk aisya...
hampir2 kantoi..tp ada PLAN B ..hee

PLAN A :
bt kat rumah aisya/ ierah..
pastu kitorang dtg..then SUPRISE!

tp aisya cm dpt tauu jee..cause dia ckp "klu nak bt jamuan, jgn bt kat rumah dia"
so ktorang dah CUAK!

then we moved 2 plan B

PLAN B :
bt kat rumah dyana...
ktorang siap2 kn apa sume..
then aku,nita, n dayah sorok dlm bilik dyana..
ktorang dbantu oleh kkk dyana! so THANK YOU AKAK!!
then ktorang klua ..SUPRISE!

mmg klaka gle, mse sorok dlm bilik..
yg aku positive, aisya mmg x expect lngsg izhani yg x bole klua ni & nitan dayah yg rumah jauh pn ada skali..

smlm aku demam sbnarnya..~ tp makcikku punya psl..SANGGUP !
hahaha

NAK TAU X, NAK TAU X?????
izhani ngn nita bg apa...
ktorang bg boyfriend baru utk aisya..
hahahahahhaahahhahaa
nme dia gugu bobby :P

bear kuning sbnarnya~
izhani ngn nita bt sdiri..huyoooooo!!!
*mesti x pcaya kn*
xpe,xpe..
BTULLAH!!
KITORANG BT SDIRI..
1st time aku bangga dgn artwork ak sdiri..:PP

ak mmbangga diri pn, bkn sbb saja..sbb bangga dpt bt sdiri..
:D

lps da celebrate, ktorang pgi carrefour kjap..
cri coolblog..*izhani demam pn minum cool blog* :D
lps tu g main game..
huh, HILANG DEMAM AKU!


tp lps tu,
balik rumah je,
tido 11 jam..HAHA!

No comments:

Post a Comment