Thursday, June 3, 2010

*sambungan cte badluck td..* TAJUK BARU: GOODLUCK :D

ari ni EST sng gle!!
haha
tp aisya kata, EST sng nak bt, tp ssh dpt markah..
trus jatuh harapan aku nak score :'(
xpe laa, redha *cheh!

pas2 td kat skola ada shooting..
huyoo..bataknye aku!
bkn aku sorang jee, dylla pn..
haha
kitorang nmpk die blom nak shoot lg..
pas2 en,en..(excited nih)
kitorang tserempak ngn plakon die..



ni aa die..
xtau apa nme..hahaha :P
die sorok kat trowong dpn kdai buku tuu..
kitorang lalu dpn die,
ingtkn cikgu..
so bt xtau je laa..
skali pndg jee,
plakon tu..
trus aku lompat kat bahu dylla,
bgtau die..
die pn mlompat skali..
hahaha..!
gle mnakutkan...:P

Pas2, goodluck aku bsambung lg..
farah n nad kata, math aku "A"
huyoo..^^
suke2~!!
then blk je rumah,
mak aku kata die nak klua..
nak g bigplate..
tp ngn kwn die laa..
hehe, ari ni dpt laa mkn steak :)
da mngidam sbnarnya..HEHE!

SENANGNYA ATI!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment