Thursday, May 6, 2010

biasalaaa~

biasalaaa~~haha..
hari ni kalam-kabut gle! hwk sume x siap, tp sempat siapkn(kat skola) laa....~
pas2, x jmpe aisya, jmpe pn mse rehat, tu pn nak cpt2 blk klas sbb klasKU JAUH...(sory syah)
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ x best aa ari ni..
mse blk pn slalu sume org teman aku blk kul 1.30, tp ari ni wan sorang je teman..owh ngn "SAB"..
n then ada la tbukak fb sorang minah ni, die block aku drpd add die--bongok gle..dah jd cmtu trus start MOODY ;( minah tu aa pnye psl...

n "minah" aku xnak pn add ko...xyah la nak block2~ :P

so, pas2, syahirah plak x upload2 gamba...xpe la, syahirah, take your time:) (fb tngh mnggila)(kdg2 aa)(aku fhm)(klu tu aa sbb ko x upload gamba, hee)

so itu sahajaLAH, hariku yg penat dan kalam kabut nih..thx 4 reading :)

ps: (cheh, da ada "ps" cm aisya pnye blog,haha) sory aa aku mrungut bnyk sgt...klu x nak bce, tutup mata..TQ :D


No comments:

Post a Comment