Tuesday, April 27, 2010

syg hari ni~

hari ni best gle, da la 2 subjek cg x msk...pnt sbb stybck, tp best gle..cause rmi bt aku ktawa :D

hari ni:

WAN:
wan biasa aa, xyah nak cte pnjg, hari2 bt org glak...dia nyanyi la, cte benda bkn2 laa~ td dia ada masalah PERUT, so ssh skt nak cte, tkut MARUAH wan jatuh~hahahha! 2 masalah prut, pas2 td wan hampir2 jatuh longkang..haha, aku ngn afiqah glak cm nak pengsan...tu bru "hampir2" blum jatuh...ssapa yg bce ni, pnah x korang fikir, knp kte suka gelakkan org ble dia terjatuh, padahal kte tau bnda tu x baik...smpi hari ni, benda 2 jd soalan misteri dlm hidup aku(chewah!)

DYLLA,FARAH, AFIQAH..:
diorang ni mmg kaki glak, so, apa2 diorang bt mmg trasa nak glak jee~ x yah la cte bnyk, nnti x habes2..:)

DAUS :

bley plak mamat ni jatuh ati kat rabbit aku~ tp, hari ni aku bru aku bgtau diorang rabbit aku BOY;( sdih btul~ble daus dpt tau rabbit aku boy, trus dia snyum, then tnye cmne aku tau dia boy, so aku cte la kat dia sume bnda..then dia tgelak-glak..si yasser plak, ble aku bkk cte psl cmne aku tau muffin boy, trus dia bkk headset dia...cm ske plak dgr bnda2 cm2~

NAJMIE :
hari ni dia bley plak tsalah bt EST utk presentation...ptutnya topic dia sme ngn kitorang pnye, tp dia g bt topic lain~ pas2 trus pnggl habib, then habib slhkn najmie, najmie slhkn amir tonggek cause mse dia sms, amir x reply! hadoi..sengal btul bdk 3 org tuh--tp nasib baik teacher munirah x msk, SELAMAT~ tp MS.V plak msk..x psl2 kne bt sudoku yg ssh tu, then kne blaja short story.. tnggelam hasrat aku nak relax2 -____-

AISYAH :
hari ni aku stybck, tp x bgtau dia pn..pas2 TER'serempak ngn dia kat kantin..mse tu mmg x tau nak bt pape, aku dtg2 g ktuk meja dia time dia tngh mkn, ckp 'HYE' pn x (sengal btul) kpd sesiapa yg bce x yah la ikut prangai aku~ lain kali jmpe kwn ckp la hye btul2 :) then aku ingt dia mrh, tp pas dia habes mkn, dia g kat meja aku, pas2 ingt dia nak jeling ke apa, so aku pn bersedia la nak bt muka, haha! tp dia dtg jus sje2 nak ckp ngn kitorang..die stybck gak , nak blaja fizik....heheh~ SELAMAT x masam muka lg..syah, klu ko bce ni,..aku jus nak ckp,...udah2 ler, aku PENAT da nak masam2 muka ngn ko, sory cause aku ego...bru ni aku mmg ego n emo skt, x tau asl...HORMON KOWT! SITI NUR AISHAH RIDUAN, I"M SO SORRY!!! yeh,yeh :)



No comments:

Post a Comment